Hírek : Az Öregkomáromban feltehetően engedély nélkül felállított Trianont éltető szlotakő ellen tiltakozott Bósza János |
Az Öregkomáromban feltehetően engedély nélkül felállított Trianont éltető szlotakő ellen tiltakozott Bósza János
2011.09.11. 15:06
A kettészakított magyar város határában a Szlota és bandája által felállított szörnyobeliszkre Bósza János az alábbi feliratot tette ki:
"Kérem a rendőröket ne bántsanak én csak a tulajdonossal szeretnék beszélni, hogy mutassa be az érvényben lévő építkezési engedélyét és azt a döntést, ahol ez a hely közterületté lett nyilvánítva, ha van ilyen bocsánatot kérek, ha nincs el kell távolítani a követ."
Kérjük a szükséges dokumentumok nyilvánosságra hozatalát és bemutatását:
1.Hol van a városi hivatal döntése szlotakõ felállításáról?
2. Hol van a városi hivatal döntése szlotakõ feliratának engedélyezésérõl?
3. Hol van a városi hivatal döntése a szlotakõ felállítási helyének kijelölésérõl?
4. Ha a szlotakõ helye nem a város köztere, hanem az államé, melyet a közútkarbantartó vállalat lát el, akkor hol van a minisztériumi határozat a szlotakõ kihelyezésének, szövegének, helyének döntésérõl - tekintettel arra, hogy ez nem közúti irányjelzõ vagy tájékoztató tábla az útkarbantartóknak nem áll jogukban engedélyezni a szlotakõ kihelyezését !
Részlet Bósza János beszámolójából, aki betegsége miatt jelenleg mozgásában korlátozott: "Kimentem az autómmal, gyalog nehéz lett volna. Mikor kiszálltam a kocsiból, jobbról, balról kamerázni kezdtek és régi vámház (Magyarország irányában) előtt állt egy TT-s rendszámú rendőrautó kb plusz 5-6 civil ruhással, egyik kamerázni kezdett és még egy kettes csoportból egy másik a slotakővel párhuzamosan (a Dunával is) szintén, kamerázott. Miután kiszálltam a rendőrautó elindult és a Öregkomáromba vezető oldalra átgurulva, úgy száz méterre tőlem helyezkedett el, a civil ruhások maradtak a helyükön és kameráztak, egyikükben felismertem azt, aki a két évvel ezelőtti komáromi autonómia tüntetésen egy méterrel előttem provokatív módon szintén kamerázott, legalább is hasonló volt. Munkájukat végzik OK, elfogadom. Kibotorkáltam a szlotakőhöz, odatámasztottam a táblácskámat, többször lefényképeztem, hogy legyen bizonyítékom, nehogy bárki megint azt állítsa hazudtam, hisz ott sem voltam. A szél többször eldöntötte. Probléma volt lehajolni, de felállítottam, majd úgy döntöttem nem hagyom ott, mert biztosan mindjárt eltávolítanák, mint januárban a szemeteszsákot. Elvittem magammal, visszabotorkáltam az autómhoz, majd beültem és Magyarország irányába távoztam ott megfordultam, majd visszajöttem, a rendőrautó már nem volt ott, de civil ruhások, mikor megláttak, nagyon aktívak lettek, beintettem nekik két újjal egy V betűt, majd hazamentem.
Most nem mertek inzultálni, mint januárban, amikor ráncigáltak sértegettek, leköcsögöztek, majd gépfegyveres kísérettel, miután a szobor mellett feltett kézzel állva megmotoztak, bevittek a rendőrségre..
Miután a szlovák belügyminisztérium mindezt törvénysértésnek tartotta ( levelem van róla), most csak távolból kameráztak, nem mertek a közelembe se jönni, még csak igazoltatni sem. Máskor minimum ezt megtették, most nem merték. Miért, mert nem közterületen voltam, akár le is szedhettem volna a szlotakövet, de egyedül ez már nekem nem menne, ha lennének akik segítenének, most már meg lehet tenni."
Ez nem közterület és itt a hatályos törvény §57 (1) , mely
nem érvényesíthető.
Kérem a rendőröket ne bántsanak én csak a tulajdonossal szeretnék beszélni, hogy mutassa be az érvényben lévő építkezési engedélyét és azt a döntést, ahol ez a hely közterületté lett nyilvánítva, ha van ilyen bocsánatot kérek, ha nincs el kell távolítani a követ.
A szükséges dokumentumok:
1.Hol van a városi hivatal döntése szlotakõ felállításáról?
2. Hol van a városi hivatal döntése szlotakõ feliratának engedélyezésérõl?
3. Hol van a városi hivatal döntése a szlotakõ felállítási helyének kijelölésérõl?
4. Ha a szlotakõ helye nem a város köztere, hanem az államé, melyet a közútkarbantartó vállalat lát el, akkor hol van a minisztériumi engedély és határozat a szlotakõ kihelyzésének, szövegének, helyének döntésérõl - mivel ez nem közúti irányjelzõ vagy tájékoztató tábla az útkarbantartóknak nem áll jogukban engedélyezni a szlotakõ kihelyezését!
www.commora.hu
Korábbi kép Bósza János első tiltakozó akciójáról:
|
Maďari neexistujú, tvrdí profesor L. L. Cavalli - SforzaRubrika: Európa 2007 Prof. L. L. Cavalli - Sforza zo Standard University v USA, keď ątudoval otázku s»ahovania národov a ich jazyky v závere svojho výskumu konątatoval, ľe obyvateµstvo Maďarska je v Európe anomáliou. Pouľíva jazyk dobyvateµov z Ázie, ale obyvateµstvo Maďarska nie je etnicky maďarské - ono je prevaľne slovanské, definitívne európske. Prof. Cavalli - Sforza spolu so svojimi spolupracovníkmi potvrdzuje spomínanú anomáliu genetickým výskumom krvi, publikovaným v Scientific American vyd. v novembri 1991. Podµa tohto výskumu gén, o ktorý sa dlhoročný výskum µudí a jazykov vąetkých kontinentov prof. Cavalli - Sforza opieral je Rh - negatívny faktor v krvi. Tento sa v Afrike, Ázii a u amerických Indiánov vôbec nevyskytuje. Je vąak typický pre Európanov. V prípade Maďarov profesor Cavalli - Sforza vyvodzuje, ľe pôvodní aziatski dobyvatelia nanútili svoj jazyk podmanenej väčąine a »aľko moľno dokáza» čo i len zvyąky ázijsko - maďarských génov v dneąnom obyvateµstve Maďarska. Podµa profesora je obyvateµstvo úplne vymenené. Preto dnes , kto hovorí o "maďarstve" z etnického hµadiska iba fantazíruje. Väčąina Maďarov to vie, ale sa bojí o tom hovori», čo samozrejme spôsobuje u nich vnútorné napätie, konfúziu, extrémizmus a môľe by» jednou z príčin vysokého percenta samovráľd maďarského obyvateµstva. Mnohým historikom a antropológom Maďarska by pomohlo oboznámi» sa so závermi amerického vedca a moľno by sa presvedčili, ľe by mali ma» radi Slovanov, z ktorých vlastne pochádzajú. Po roku 1945 mali "Maďari" na juhu Slovenska moľnos» sa prihlási» za Slovákov - ak si nájdu aspoň jedného slovenského predka. Toho si väčąina aj na juhu skoro naąla. Tak vlastne objavili, čo historici, etnológovia i jazykovedci dávno vedia: Maďari na juľnom Slovensku sú vlastne pomaďarčení Slováci. Tak isto Maďari v Maďarsku, ktorí uľ stáročia nejavia mongoloidné črty aziatskych predkov. Nie je ľiadnym tajomstvom, ľe i sám kráµ sv. ©tefan (1000 - 1038) zakladateµ Uhorska bol etnicky len z polovice Maďar a jeho deti boli uľ z troch ątvrtín Európania a doma sa zhovárali po nemecky - jazykom ©tefanovej manľelky a jej nemeckej čeµade. Pred niekoµkými rokmi sa uskutočnil prieskum v Maďarsku, v ktorom sa 48 % respondentov vyslovilo, ľe niektoré časti susedných ątátov by mali patri» Maďarsku. Tento fakt je pre Slovensko veµmi znepokojujúci a nemal by sa podceňova». Aj v súčasnosti sme svedkami revizionistických snáh v Maďarsku. Mnoho Slovákov si kladie otázku: "Z čoho pramení tento ultranacionalizmus, rozpínavos», nespokojnos» a prehnané sebavedomie Maďarov"? Tieto nedemokratické vlastnosti vyplývajú predovąetkým zo skutočnosti, ľe maďarskí historici napísali nepravdivé dejiny, ktoré oplývajú maďarským velikáąstvom a kaľdý ľiak si ich musí osvoji» nielen na hodinách dejepisu, maďarčiny, ale prakticky na kaľdej vyučovacej hodine. Napríklad je známe, ľe v Maďarsku sa maturuje z predmetu : dejepis ! Tento postup výchovy k maďarskému chápaniu dejín opísal uľ v r. 1934 český historik na Karlovej univerzite v Prahe Dr. Josef Macúrek, ktorý sa veµmi dôkladne zaoberal dejinami Maďarov a Uhorska. Preątudoval mnoľstvo literatúry a v knihe sa odvoláva na vyąe 1133 literárnych odkazov. Pre nás je v knihe zaujímavá čas»: " Rozvoj maďarskej historiografie v druhej polovici 19. a zač. 20. storočia - jej nedostatky." Historik Macúrek poukazuje na sedemzväzkové dielo profesoraV. Hómana a Gy.Szekfüho, ktorí určili svoje dielo na výchovu mladých maďarských generácií. V diele sa hovorí o Uhorsku ako o "maďarskom národnom ątáte". Príchod nemaďarských národností do Uhorska kladú napospol do 16. - 18. st., do doby tureckých vojen a kolonizácie v prvej polovici 18. st. O dejinách Nemaďarov sa píąe len veµmi málo a spomína sa len maďarský ľivel na Slovensku, v západnom Uhorsku a v Chorvátsku. Maďarská historiografia uvádza, ľe Maďari ako ľivel neobyčajne ątátotvorný a obdarený zvláątnym politickým zmyslom ihneď po príchode